Cílem projektu bylo zlepšení a zatraktivnění prostředí a funkčnosti nápojového centra, propojení nápojového centra s vlastním obchodem a integrace „vstupu“ do NC. Úkolem bylo také potlačení vzhledu průmyslového velkoskladu.

Původní prostor sloužil jako skladovací prostory a na zákazníka nepůsobil pozitivně, a nemotivoval ho k nákupu. Zlepšili jsme také osvětlení, barevnost, komunikaci podporující konzumaci nápojových kategorií. Zajistili jsme lepší orientaci zákazníka v nápojovém centru (pivo, limo, voda).

Projekt získal ocenění v soutěži POPAI AWARDS 2017 v kategoriích "Integrované in-store kampaně" a "Vybavení interiérů obchodů".

Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO
Nápojové centrum TERNO

Zadavatelé: Jednota, Karlovarské minerální vody a Plzeňský prazdroj

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti