Upravit stránku

Pracovní náplň 

V týmu dalších 2-3 účetních budete mít na starosti komplexní agendu účetnictví celé firmy.

  • samostatné a zodpovědné vedení účetnictví výrobní firmy
  • zpracování daňových přiznání (daň z příjmu PO, daň silniční, daň z nemovitostí, a jiné), zpracování účetní závěrky
  • příprava účetních a statistických výkazů, pravidelný reporting a finanční analýza společnosti
  • kompletní zpracování mzdové agendy, včetně dávek nemocenského pojištění, srážek, exekucí, odvodů, cestovních náhrad apod.
  • kontrola nad archivací účetních dokladů podle zákonů
  • komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, banka, finanční úřad)
  • sebevzdělávání v oblasti účetnictví a daní a sdílení informací o novinkách v těchto oblastech s dalšími odděleními

 

Očekáváme od Tebe:

  • vzdělání ekonomického směru - SŠ nebo VŠ
  • minimálně 5 let praxe na pozici účetní
  • schopnost umět si zorganizovat práci a určit priority, schopnost práce pod stresem
  • komunikační dovednosti, samostatnost, cílevědomost, spolehlivost, důslednost
  • uživatelská znalost práce na PC – MS OFFICE
  • znalost programu SAP Business One výhodou
  • znalost anglického jazyka výhodou

 

Nabízíme Ti:

  • další vzdělávací kurzy dle potřeby
  • práce v týmu 3-4 lidí se vzájemnou zastupitelností, částečně flexibilní pracovní doba
  • pravidelné firemní akce v Čechách a v Polsku
  • mzda 35 000 – 45 000 Kč BRUTTO

 

Lokalita: Brno

 

V případě zájmu o tuto pozici nás můžeš kontaktovat přes níže uvedený formulář.

Zveřejněno dne:
2. 3. 2020