Cílem projektu bylo zlepšení a zatraktivnění prostředí a funkčnosti nápojového centra, propojení nápojového centra s vlastním obchodem a integrace „vstupu“ do NC. Úkolem bylo také potlačení vzhledu průmyslového velkoskladu.

Původní prostor sloužil jako skladovací prostory a na zákazníka nepůsobil pozitivně, a nemotivoval ho k nákupu. Zlepšili jsme také osvětlení, barevnost, komunikaci podporující konzumaci nápojových kategorií. Zajistili jsme lepší orientaci zákazníka v nápojovém centru (pivo, limo, voda).

Projekt získal ocenění v soutěži POPAI AWARDS 2017 v kategoriích "Integrované in-store kampaně" a "Vybavení interiérů obchodů".

Zadavatelé: Jednota, Karlovarské minerální vody a Plzeňský prazdroj

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti