Upravit stránku

Náplň práce: 

Budeš mít na starosti operativní i strategický nákup materiálů, polotovarů a výrobků především od zahraničních dodavatelů.

  • Zajištění pravidelných objednávek
  • Komunikace se stávajícími dodavateli, výběr dodavatelů
  • Organizace mezinárodní dopravy
  • Spolupráce s polskou pobočkou, sloučení objednávek, dopravy
  • Spolupráce s projektovými manažery, zajištění materiálů pro zakázkové projekty
  • Sebevzdělávání a orientace na trhu POS, návštěvy odborných veletrhů apod.

 

Nabízíme Ti:

  • Práce v týmu 3 lidí se vzájemnou zastupitelností, částečně flexibilní pracovní doba
  • Další vzdělávací kurzy dle potřeby
  • Pravidelné firemní akce v Čechách a v Polsku
  • Mzdové ohodnocení dle dohody a dle zkušeností
  • Lokalita Brno-střed

 

Očekáváme od Tebe:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Minimálně 2 roky praxe jako nákupčí
  • Komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem, úroveň min. B2
  • Schopnost umět si zorganizovat práci a určit priority, schopnost práce pod stresem
  • Komunikační dovednosti, samostatnost, přesnost, zodpovědnost, schopnost práce v týmu
  • Uživatelská znalost práce na PC – MS OFFICE
  • Znalost programu SAP Business One výhodou
  • Znalost polského jazyka výhodou

 

Lokalita: Brno

 

V případě zájmu o tuto pozici nás můžeš kontaktovat přes níže uvedený formulář.

Zveřejněno dne:
23. 7. 2020