Náplň práce: 

Budeš mít na starosti operativní i strategický nákup materiálů, polotovarů a výrobků především od zahraničních dodavatelů.

  • Komunikaci se stávajícími dodavateli
  • Zajištění pravidelného zásobování
  • Zajištění materiálů pro zakázkové projekty
  • Organizaci a koordinaci doprav
  • Komunikaci s naší polskou pobočkou
  • Interní komunikaci s jednotlivými odděleními, sklady a účtárnou

 

Nabízíme Ti:

  • Zajímavou a různorodou práci
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Služební mobilní telefon
  • Služební notebook
  • Pravidelné firemní akce
  • Lokalita Brno-střed

 

Očekáváme od Tebe:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Pozitivní smýšlení, flexibilitu a loajalitu
  • Komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem, úroveň min. B2
  • Schopnost umět si zorganizovat práci a určit priority, schopnost práce pod tlakem
  • Komunikační dovednosti, samostatnost, přesnost, zodpovědnost, schopnost práce v týmu
  • Uživatelská znalost práce na PC – MS office
  • Zkušenost s prací s podnikovým informačním systémem výhodou
  • Znalost polského jazyka výhodou

 

Lokalita: Brno - Trnitá

 

V případě zájmu o tuto pozici nás můžeš kontaktovat přes níže uvedený formulář.

Zveřejněno dne:
13. 6. 2022

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti je však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti